توضیحات دوره
- هدف کلی
کاهش استرس
برنامه ریزی
انظباط شخصی
- اهمیت
مدیریت اصولی زمان به ما می آموزد تا در زمانی کمتر، چندین برابر بیشتر کار کنید و دیگران را مبهوت عملکرد خود کنید.
آیا شما هم مثل اکثر افراد، هیچوقت زمان کافی برای انجام همه کارهای خود ندارید؟ آیا فشار کاریتان، به مرور زمان بیشتر و بیشتر شده و زندگی و شغل شما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است؟ لیست کارهایتان روز به روز طولانیتر میشود و شما نمیدانید که از کجا باید شروع کنید؟
سرفصل ها
- عامل های هدر رفتن زمان